khaterate negin jonam

نامزدی عمه حبیبه جانم

1392/4/3 12:32
نویسنده : نگین,مامان
655 بازدید
اشتراک گذاری

سه روز قبل از سال 1392عقد کنان عمه حبیبهام بود قلب و اسم شوهر عمه ام سعید اقاست. لباس عقد عمه ام را خود عمه ام دوخته است.من هم یک لباس قرمز با یک ساق کرمی پر رنگ خریده بودم .همه خانواده عمه ام به ارایشگاه رفته بودند من ومادرم هم به ارایشگاه توکا یا همان ارایشگاه زن دایی بتول رفتیم وبعد از ان که ارایش شدیم به خانه ی باباجان احمدرفتیم خاله هدی هم بود و هم چنین مادر بزرگم هم بود .عمه ام در عروسی خیلی به من اسرار کردن که بیایم وبرخسم من هم خجالت می کشیدم بامن حرف نزن. خلاسه بعدن رخسیدم وبعدشام دادند خلاسه ان شب به خیر وخشی تمام شد .اما من خیلی ناراحت بودم چون عمه ام د    یگر در ان خانه نیستناراحت.                                                                                                                                                                                                                                                                            ÷امین÷                                                                                                                                                                    ÷امین÷                                                                                                      بای بای                                                                                                                                        خدا ارزو می کنم که عمه ام واقا سعید خوش بخت شوندخیال باطل                                                                                                                                                          ÷امین÷                                                                                                                                                              ÷امین÷                                                                                                                                         ÷امین÷                                                 ÷امین÷

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)