khaterate negin jonam

خاطرات نوروز 92

1392/4/3 12:58
نویسنده : نگین,مامان
291 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز از قبل از عید با مامانم به سیرجان رفتم  لحظه سال تحویل در خانه بابا جانم بودم وقتی سال تحویل شد با همه روبوسی کردم وازبابا جان عیدی گرفتم ووقتی که اش خوردیم وعمه هایم امدند بعد به خانه بابابزرگم رفتیم خلاصه شب تا دیر وقت بیدار بودیم وچند جا مهمانی رفتیم واز روز بعدش هر روز خانه چند نفر میرفتیم ما عید به مسافرت نرفتیم ولی من تا 17 فروردین سیرجان بودم وبه من خیلی خوش گذشتفرشته

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)