khaterate negin jonam

تولد 8سالگی

1391/10/25 18:08
نویسنده : نگین,مامان
275 بازدید
اشتراک گذاری

30ابان را هیچ وقت فراموش نمی کنم هر سال چند روز قبلش یک سر از مامانم سوال می کنم مامان کی 30 ابان میشه ؟ مامانم میگه اینقدر روز شماری میکنی که خیلی برات طولانی میشه ناراحتاز 4 سالگی که به رفسنجان امدم دیگه چون اینجا دوست و فامیلی نداشتیم  توی مهد کودک تولد گرفتم ولی کلاس اول همکلاسی هامو دعوت کردم {فاطمه پور جهانی/فاطمه مهدی پور/هستی /زرین/یلدا/ سحر/} وچند تا از دوستای مامانم خیلی خوش گذشت کلی بازی کردیم خوشمزهوکلی هم با دوستام رقصیدیم اوهعجب روز خوبی بود ..........امسال برا تولدم مامانم گفت :نگین اگه اشکال نداره امسال دیگه تولد نگیریم اول خیلی ناراحت شدم ولی فردا توی سرویس به هستی گفتم : هستی اشکال نداره فردا با من بریم بیرون هستی موافقت کرد  و من وبابام و مامانم با هستی رفتیم بیرون خیلی خوش گذشت کلی خندیدیمنیشخنددیگه نمیدونم سال بعدی چی میشه متفکرعکس تولد پسرعمه عزیزم محمدجشن پایان پیش دبستانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)